michaeljr915 (michaeljr915) wrote,
michaeljr915
michaeljr915

500 Weighted Questions! ... Er, questions weighing in at 500, that is



001. What is your name? Michael
002. Spell your name backwards. leahciM
003. Date of birth: Sept 15th 1979
004. Male or female? Male
005. Astrological sign: Virgo
006. Nicknames: Mike, son. Almost no one is allowed to call me Mickey or Mikey
007. Occupation? Senior Support Analyst
008. Height: 5'6"
009. Weight: 210ish (havent weighed myself in awhile)
010. Hair color: brown
011. Eye color: brown
012. Where were you born? New Jersey
013. Where do you reside now? New Jersey
014. Age: 28
015. Screen names: ;)
016. E-mail addy: ;)
017. What does your screen name stand for? which one? but I'm not answering any of them.
018. What is your LJ name? ;)
019. What does your diary name stand for? same as my screen name
020. Pets: Two cats
021. Number of candles you blew out on your last birthday cake? 14?
022. Piercings? Nope
023. Tattoos? None
024. Shoe size: 10-11 depends
025. Righty or lefty? righty
026. Wearing: tshirt and flannel pants
027. Hearing: Earth 2 series
028. Feeling: meh
029. Eating/drinking: water

~Friends Stuff~
Which one of your friends is the....
030. Craziest? Mandy? ;)
031. Loudest? Mandy burps the loudest, does that count?
032. Nicest? All of em
033. Bitchiest? None
034. Life of the party? Mandy
035. Jock? Mandy?
036. Prep? We're all preps!
037. Rebel? Lots of em...
038. Cutest? Most of my friends are female. You want me to answer this and still be alive after?
039. Best friend of the same sex? Tom Dale or Chris
040. Best friend of the opposite sex? Sarah, Den, Mandy, Maria, Cali...
041. Most popular? n/a
042. Rudest? shyeah right
043. Most shy? Shy? These are shy people?
044. Dumbest? Me
045. Smartest? Not answering
046. Weirdest? Cali! ;)
047. Has the best hair? Den just got it cut, does that count?
048. Best personality? All of em!
049. Most talented? n/a
050. Most ghetto? N/a
051. Most spoiled? Hmm...
052. Drama queen? hello, females?
053. Pain in the ass? Nah
054. Funniest? They all are funny in different ways
055. Best advice giver? Each have their domains of experience
056. Druggie? I think I take the most prescribed pills out of all of us
057. Most likely to join a cult? Me ? muhahaha
058. Have you lost touch with a good friend recently? yes
059. Person you've been friends with the longest? Sarah
060. How many friends do you have on your buddy list? 90? but most I don't see online

~Guys/Love/Kissing/And Other Stuff~
061. Have you ever been in love? Yup
062. How many people have you told "I love you"? i say it all the time cuz I love people in different ways... mostly as friends... but romantic love? two?
063. How many people have you been in love with? 2
064. How many people have you kissed? double handful
065. Have you ever kissed someone of the same sex? No
066. How many people have you dated? five? six?
067. What do you look for in a guy/girl? the ability to uphold an intelligent conversation, some of the same interests, has to enjoy music, ... a very long list
068. What's the first thing you notice about the opposite sex? Smile and eyes ?
069. What type of guy/girl do you usually go for? The kind that enjoy talking to me
070. Do you have a bf/gf? Not now
071. If so where did you meet them? .....
072. What do you like most about your bf/gf? Uh, maybe you missed a part
073. Do you have a crush right now? Possibly
074. If so who is it? She knows
075. Do you believe in love at first sight? Sometimes, but also lust at first sight
076. Do you remember your first love? yes
077. Who is the first person you kissed? Jill
078. Do you believe in fate? kinda
079. Do you believe in soul mates? In a way
080. If so do you believe you'll ever find yours? I believe in a lot of things... But they're what make me, me. I do believe it, but I don't let it override me.

~Family Stuff~
104. How many siblings do you have? 2
105. What are your parents names? Mike and Donna
106. What are your siblings names? Casey and Dan
107. How many siblings does your mother have? 3?
108. How many siblings does your father have? 2
109. Where are your parents from? Mom's from Philly, Dad's from NJ
110. Is your family close? Nuclear, yes. Extended? No.
111. Does your family get together for holidays? Just us five
112. Do you have a drunk uncle? Not that I'm aware of.
113. Any medical problems run through your family? Diabetes
114. Does someone in your family wear a toupee? Nope
115. Do you have any nieces or nephews? Unofficial, yes
116. Are your parents divorced? nope
117. Do you have step parents? nope
118. Has your family ever disowned another member of your family? Nope
119. If so for what? n/a
120. Did some of your family come to America from another country? Probably, but we don't know which generation exactly

~Music Stuff~
121. What song do you swear was written about you or your life? Jordin Sparks - Tattoo, Kelly Clarkson - Breakaway, Avril Lavigne - Keep Holding On, Wilson Phillips - Hold On
122. What's the most embarrasing cd you own? Nothing embarassing... I like everything I own, so...
123. What's the best cd you own? I don't have a favorite!
124. What song do you absolutely hate? Margeritaville
125. Do you sing in the shower? Yup
126. What song reminds you of that special someone? I dunno...

~Favorites~
152. Color: blue, silver, white
153. Food: Barbecue, steak, cheesesteak, cheesecake
154. Song: Those mentioned above at the moment
155. Show: Earth 2 at the moment, Heroes, Stargate, Chuck, House
156. School subject: Physics, Chemistry, Pre-calc
157. Band/singer: Right now, been listening to the Buffy musical a bunch, but also the Transformers movie score 2007, by Steve Jablonski
158. Animal: cats
159. Outfit: jeans and a buttondown with sneaks
160. Radio station: Philly's Q102.1
161. Movie: Officespace, Hitch... more than I can list on one line
162. Pair of shoes: new balance sneaks
163. Cartoon: Futurama
164. Actor: Will Smith
165. Actress: Michelle Ryan
166. Potato chip: salt n vinegar or kettle cooked
167. Drink: Water or tea
168. Alcholic drink: None, thanks
169. Holiday: Halloweekend!
170. Perfume/cologne: good smellin stuff, but something not too fruity or too flowery or too musky.
171. Pizza topping: Cheese! Cheese cheese cheese!
172. Jello flavor: black cherry
173. Lunch meat: tuna or turkey
174. Board game: Trivial Pursuit
175. Video game: Smash Bros or Mario Galaxy
176. Website: Graffe's - www.graffe.com
177. Book: Stephen King's The Stand
178. Computer game: Sim City 2000
179. Number: 15 or the obvious
180. Cereal: Organic Flax w/ Pumpkin Seeds
181. Comedian: hmm Robin Williams
182. Dessert: Tiramisu! Or Creme Brulee
183. Disney character: Herbie!
184. Clothing store: Victoria's or Fredricks... but seriously, Old Navy?
185. Pasttime: Volleyball
186. Teacher: Mr. Gilch, Mrs. Bradley, Berdosh, Bianco, Dr. Romeo, others I can't remember
187. Childhood toy: Optimus!
188. Carnival game/ride: Park Bench
189. Candy bar: 100 Grand or Heath
190. Magazine: Dragon
191. Salad dressing: Creamy Balsamic
192. Thing to do on the weekend: That I actually do: Gallivant or Hermitate! That I wish was an option: Sex!
193. Hot drink: Tea
194. Season: spring or fall
195. Sport to watch: none
196. Person to talk to online: Too many to pick

~Your Bedroom/Sleeping Habits~
197. What color are your sheets? Light blue at the moment
198. What color are your bedroom walls? Finished Pine
199. Do you have posters on your wall? No. Don't want to damage the walls. Like em too much
201. Do you have a tv in your bedroom? Yup - 19 inch RCA
202. How many pillows are on your bed? Two, in one case
203. What do you normally sleep in? Naked, or t-shirt and shorts, or shorts, or t-shirt and pj pants, or if I have a migraine I'll sleep fully clothed upside down on the bed
204. Describe your favorite pair of pajamas: See above
205. What size bed do you have? twin
206. Do you have a waterbed/bunkbed/daybed? i wish i had a waterbed... kinda miss the bunk bed
207. Do you have your own phone line in your bedroom? I do but I just use the cell phone at home
208. Do you listen to music while trying to fall asleep? rarely
209. Describe the last nightmare you had: Driving a bus in the snow
210. Do you sleep with stuffed animals? Not anymore
211. How many people can comfortably sleep in your bed? Three! Me, myself, and I. Squeezing two people into a twin is painful sometimes, depending on arrangements.
212. Do you sleep in any unusual positions? Dont know i'm never awake to see!
213. Do you have to share your bedroom with a sibling? Pleading the Fifth
214. Do you snore? Supposedly
215. How about drool? Not in a long time
216. Do you have an alarm clock in your room? Three, but only one is mine
217. What color is the carpet in your room? Brown? I think.
218. What's under your bed? Not much. One pair of shoes and a box of tissues

~This or that~
219. Coke/Pepsi: Canada Dry Vanilla Cream
220. Doughnuts/bagels: bagels
221. Day/night: Depends, for what?
222. Wicked witch of the east/wicked witch of the west:? East
223. Heaven/hell: heaven
224. Make love/have sex: Either would be nice
225. Coffee/tea: tea
226. Hamburgers/hotdogs: Turkey burgers
227. Rap/rock: Rock, not so much rap
228. Britney/Christina: Christina!
229. Swiss cheese/american cheese: American
230. Real World/Road Rules: Real World, Philly or Austin!
231. Backstreet Boys.r{}al sex: Try it before you buy it!
288. Terrorism: scary
289. Pornography: It's kinda funny
290. Fortune tellers: they make good money
291. Threesomes: might not be my cup of tea
292. Prostitution: whatever floats your boat
293. Politics: I look, but don't often follow
294. Country music: I can take it sometimes
295. George W. Bush: We so happy *sarcastic*
296. Cloning: Be neat
297. Britney's boobs: mostly fake. Kelly's or Katharine's are nicer.
298. Gas prices in America: Horrible. Bring on the alternate fuels!

~Name Game~
What Do You Think Of When You Hear These Common Names?...
299. Jack: Major General Jack O'Neill
300. Tiffany: Breakfast at Tiffany's
302. Maria: Florida lady who needed an ear!
303. Jennifer: Aniston
304. Nicole: Q, my work lunch buddette!
305. Amy: Don't know many
306. Adam: And Eve?
307. Richard: Manager
308. Justin: Bailey. Bye Bye Space Suit!
309. Arnold: I'll Be Back
310. Tom: and Sheri
311. Melissa: don't know any at the moment
312. Charlotte: Charlottes Web
313. Harold: I have the mental image of a movie with some guy named harold in my head but can't place it at the moment
314. John: Goodman
315. Joel: Get away from my desk, dammit. You've been here longer than I have, you should KNOW THIS BY NOW
316. Vanessa: Williams
317. Michelle: *waves* HI!
318. Kevin: Costner
319. Brent: Spiner
320. Jake: Dunno any
321. Billy: Joel
322. Sarah: Best friend!
323. Natalie: Imbruglia
324. Christy: Not since high school
325. Nick: At Nite!
326. Linda: Can't think of any
327. Taylor: Mitch, Real Genius!
328. Jordan: Sparks, Tattoo!
329. Jaime: SGG at work!
330. Adrian: Dut duh, dut dut duh, dut dut duh, dut duh duh

~Have You Ever....~
331. Mooned anyone? yeah
332. Been on a diet? yeah
333. Been to a foreign country? Texas!
334. Broken a bone? Nose
335. Swallowed a tooth/cap/filling? Not that I recall
336. Swear at a teacher? Kindergarten
337. Talked to an MS/LJ/etc member via e-mails or instant messages? regularly
338. Got in a fight? Yes, but not proud of it
339. Dated a teacher? No
340. Laughed so hard you peed your pants? Pretty darn close
341. Thought about killing your enemy? I don't have one
342. Gone skinny dipping? Yup
343. Met another LJ/MS/etc member in the flesh? Yup
343. Told a little white lie? Rarely
345. Told a secret you swore not to tell? Not that I recall
346. Stolen anything? Kisses and time
347. Miss used a swear word and it sounded absolutely stupid? Rarely
348. Been on tv? Not sure
349. Been on the radio? no
350. Been in a mosh pit? Nope
351. Been to a concert? Transiberian Orchestra 06
352. Dated one of your best friends? No
353. Loved someone so much it makes you cry? Yup
354. Decieved somebody close to you? sadly
355. Broken the law? Only driving
356. Been to a rodeo? no
357. Been on a talk show? nope
358. Been on a game show? nope.
359. Been on an airplane? yes.
360. Got to ride on a firetruck? Not in a very long time
361. Came close to dying? Appendicitis
362. Cheated on a bf/gf? Hell no
363. Gave someone a piggy back ride? yeah
364. Terrorized a babysitter? Ahh the good ol days
365. Made a mud pie? Not that I recall. Rock soup though, yes
366. Had a dream that you're falling off a cliff? Not recently that I can recall.
367. Snuck out of the house at night? no
368. Been so drunk you don't remember your name? no
369. Had an eating disorder? See-food disorder! ;)
370. Felt like you didn't belong? many times
371. Felt like the 3rd wheel? on a few occasions
372. Smoked? Not voluntarily
373. Done drugs? Hell no
374. Been arrested? Nope
375. Had your tonsils removed? Yup
376. Gone to camp? yes - Scout, Sheriff, and Bible
377. Won a bet? yes.
378. Written a love letter? Yup, and love poems too
379. Gone out of your way to be with the one you love? I think so
380. Written a love poem? Yup
381. Kissed in the rain? Yup
382. Slow danced with someone you love? Yup
383. Participated in cyber sex? I don't think so
384. Faked an orgasm? nope
385. Stolen a kiss? Yup
386. Asked a friend for relationship advice? Of course
387. Had a friend steal your bf/gf? No
388. Watched the sunset/rise with someone you love? Yup
389. Gotten a speeding ticket? A "failing to follow posted instructions" ticket
390. Done jail time? nope
391. Had to wear a uniform to work? If you call 'standardized dress code' a uniform, yes, but I also did have to wear a "chef's uniform" at OSR that one summer!
392. Won a trophy? yeah - most recent was "Most Mangled" for pumpkin carving at Halloweekend 2007! WOOT!
393. Thrown up in public? yeah and DAYUM was the nurse surprised. Told her I was sick, what'd she do? FEED ME BREAKFAST
394. Bowled a perfect game? Not since Bowling on Atari 2600
395. Failed/got held back? nope
396. Got perfect attendance in grade school? Not that I recall
397. Roasted pumpkin seeds? mmm....
398. Taken ballet lessons? no
399. Attempted suicide? no
400. Cut yourself? Not on purpose, but yes

~Childhood Stuff~
401. Did you play with Barbies/Transformers? yes
402. Did you own Treasure Trolls? Yup. Left one on a lampshade once, and it fell and melted and stunk to whoa man what is that?
403. Did you watch Beverly Hills 90210? sometimes
404. Did you play Simon? no
405. Did you watch Fraggle Rock? Heck yeah
406. Did you wet the bed? nope
407. Did you believe there were monsters in your closet or under your bed? I don't recall
408. Did you wear the underwear with the days of the week on them? no
409. Were you shy? still am when I don't know people
410. Were you spoiled? No
411. Were you abused? Disciplined strongly
412. Did you go to the circus? yeah
413. Did you go to the zoo? Yay Philly zoo!!!
414. Were you in a car accident? A couple
415. Did you build snowmen? yes.
416. Did you cry when you scraped your knee? Rarely
417. Were your older cousins mean to you? no. in fact, got picked up once by my cousin Kathy who took me to the mall, whee! (I was six, leave me alone)
418. Did you think slinkies were cool? They were awesome... only the metal ones tho
419. Did you think the Ninja Turtles really lived in the sewer? yes, of course
420. Were you afraid of the dark? Newp
421. Did you have slumber parties? no
422. Did you have New Kids On The Block sheets, curtains, etc.? My sister did
423. Did you tease your hair out like Tiffany?? Uhm, hi, guy?
424. Did you believe in the Easter Bunny/Santa Claus etc.? Yes

~Randomness~
425. Do you believe in aliens? Yes!
426. Name 3 things that are next to your computer: Work: Next to the computer: my feet, my cube wall, and a pair of moccassins. Next to the monitor: Speakers, a Transformer motorcycle, a Cafe Mocha coffee candle. Home: Next to the computer: My feet, my cellphone charger, my flashlight. Next to the monitor: My wallet, a couple 20-sided dice, and my Wii controller
427. Do you have any hidden talents? maybe
428. Do you wish MTV would play music videos? You would think!
429. If you were to star in a movie, what kind of movie would it be? Sci-fi or maybe romance as the "offbeat friend"
430. What would your movie star name be? Mike
431. Do you play any sports? Soccer, volleyball and badminton
432. What's the scariest movie you've ever seen? Event Horizon
433. What is the best movie you've seen in the theater or rented recently? Transformers
434. What is the dumbest movie you've ever seen? Date Movie
435. Do you drive? Yup
436. What is your dream car? Something that runs on fusion, or maybe with warp drive.
437. Do you think your good looking? Marginally
438. Do others think you are good looking? I hope so
439. Would you ever sky dive? Try anything once
440. Do you believe in Bigfoot? sure
441. How many rooms do you have in your house? 3 bedrooms
442. Are you afraid of roller coasters? No, but they make me motion sick
443. Do you believe in God? yes
444. Do you believe in Satan? In a way
445. Do you believe there is a heaven? yes
446. Do you believe there is a hell? In some form probably
447. Do you own a pooltable? no
448. Do you have a pool? It's not assembled
449. Do you have a dishwasher in your kitchen? At home
450. Do you like chocolate? Chocolate therapy ftw
451. Who/what is on your 2008 calendar? Don't have one at the moment
452. How many U.S. states have you visited? ~14?
453. Ever wished on a shooting star? Yes.
454. Best Halloween costume you ever wore? "Hot Single!"
455. Do you carry any weapons on you? no
456. What is your weakness? I have many weaknesses, but I hope more strengths
457. Name something you can't get enough of: tea and hope
458. Describe yourself in 3 adjectives: unique, cynical, huggable
459. How many kids do you want to have? 2-4ish
460. Future daughters names: Alyson, Rebecca, Abygail...
461. Future sons names: Michael
462. What is your ideal way to die? Not at all
463. How do you release stress? Music, talking to friends, mb, writing, driving, not in any particular order
464. Are you a trendy person? I hope not
465. Are you an artisitic person? in a way
466. Are you a realistic person? yes
467. Do you un-tie your shoes every time you take them off? no
468. Are you a strong person? Sometimes
469. Are you a strong willed person? I try
470. Who is the last person to e-mail you? Chelle
471. Who is the last person to IM you? Den
472. Do you hate chain e-mails? yes
473. Are you a deep sleeper? Like a LOG
474. Are you a good story teller? Not verbally
475. What do you believe is your best quality? My friendship
476. What is your greatest accomplishment? Sanity
477. Do you like to burn candles or incense? yes.
478. Do you do yoga? Not usually
479. Do you have your own credit card? Yes
480. Let's say you win the lotto. What do you do with the money? Help out others in need and work out any money problems in my life, and then go cool places
481. Do you have a check book? Yes, but no checks in it at the moment
482. Do you like your driver's license picture? Yup
483. Do you tan easily? Slowly
484. What color is your hair naturally? Brown
485. How many fillings do you have? two
486. How many cavities did you have at your last dentist visit? two :(
487. Worst feeling in the world? Being scared of your future or breaking someone's heart
488. Best feeling in the world? Hanging out with friends and everyone's having a good time, or falling in love, or giving a crazy impractical awesome gift
489. Is the glass half empty or half full? Depends on the day. I like to think "it's a drink, *glug glug*" usually
490. Last thing you downloaded? Program update for work
491. Do you catch yourself using online terms in your real life? No, I actually say them fully and unabbreviatedly
492. What do you think people think of you? I usually don't care
493. Are you a likeable person? I like to think so
494. Do you need therapy? No one has suggested it
495. Do you take medication for a chemical imbalance? Only for my stomach
496. What the best way to be proposed to? Are you asking? ;)
497. What kind of movie would you star in? asked this already
498. If Fed Ex and UPS were to merge, would they call it Fed UP? No, they'd be UPSex, and all the prudes in Congress would have heart attacks
499. When are you moving? when I can
500. What's your favorite phrase? "Have a good day" is on the "frequently used" list.
Yah, that's a lotta questions.
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments